باشگاه سوارکاری آریاسب

هادی ساعی

مدیر باشگاه

02144904010

شماره تماس

این باشگاه که در مجموعه پارک چیتگر قرار دارد یکی از بزرگترین باشگاه های سوارکاری در محدوده غرب تهران محسوب می گردد.این مجموعه با مدیریت آقای هادی ساعی قهرمان تکواندوی جهان ، حدود ده سال است که در زمینه های سوارکاری و تیراندازی با کمان شروع به فعالیت کرده است. مجموعه آریاسب از مراکز تحت پوشش سازمان شهرداری تهران است و دسترسی آسان از طریق مترو و شبکه بزرگراهی از جمله نقاط مثبت آن محسوب می گردد.

امکانات و ویژگی های باشگاه

باشگاه سوارکاری آریاسب دارای 5 مانژ سوارکاری و پرش یک مانژ پونی سواری است. همچپنین یکی از مزایای این باشگاه افتتاح مانژ سرپوشیده آن است. به این صورت در روزهای بارانی نگرانی وجود ندارد و مانژ سرپوشیده آماده استفاده مالکین و مربیان محترم می باشد. فعالیت این باشگاه در زمینه آموزش سوارکاری به کودکان با اسب های پونی باعث شده است تا مورد استقبال قرار گیرد.

خدمات باشگاه آریاسب شامل :

  • کلاس های آموزشی سوار کاری در رده های بزرگسالان مبتدی ، بزرگسالان پیشرفته
  • کلاس های آموزشی پونی ویژه خردسالان
  • پانسیون اسب
  • دوره های آموزشی تیر و کمان

مجموعه ورزشی آریاسب دارای 107 باکس اسب و  5 اصطبل برای پانسیون و نگهداری اسب ها است. همچنین امکاناتی چون کافی شاپ، فروشگاه لوازم سوارکاری و تیراندازی و پارکینگ نیز در این باشگاه وجود دارد. این مجموعه دارای زمین مجزا برای تیر وکمان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه های آموزشی و پانسیون اسب می توانید با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. کلاس های این باشگاه همه روزه به غیر از شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 13 و از ساعت 15 تا 19عصر، تشکیل می شود.  همچنین افراد 15 الی 70 سال می توانند از این مجموعه استفاده نماییند. هورس پدیا به شما پیشنهاد می کند  قبل از ثبت نام در کلاس های آموزشی، شرایط و مقررات باشگاه را مطالعه بفرمایید.

نظرات کاربران ( 4 نظر )

  • ملکی تیر ۲۰, ۱۴۰۰

    سلام تلفنهای مجموعه رو کسی پاسخ گو نیست.شرایط کلاسها رو لطف میکنید

    پاسخ دهید
  • حمید تات اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۱

    سلام وقت بخیر ، من یک مادیون تروبرد دوخون دارم که ۲ ماهه بار دار هست از سیلمی متین ، ممنون میشم از شرایط پانسیون و خوراک اطلاعات بهم بدید . تشکر

    پاسخ دهید
  • صالح اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۲

    سلام و درود و عرض ادب و خسته نباشید
    هزینه اموزش دوره اسب سواری چقدره و چند دوره هستش من میخوام یاد بگیرم

    پاسخ دهید
  • صالح اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۲

    سلام و درود
    هزینه اموزش اسب سواری چقدره و چند دوره هستش

    پاسخ دهید