باشگاه سوارکاری آزمون

ملیکا غروی

مدیر باشگاه

021-44739008

شماره تماس

باشگاه سوارکاری آزمون یکی از باشگاه های غرب تهران است که در نزدیکی استادیوم آزادی قرار دارد. این باشگاه با مدیریت خانم ملیکا غروی در حال فعالیت می باشد. امکانات آزمون ، آن را به یکی از باشگاه های محبوب تهران تبدیل کرده است. این باشگاه سوارکاری از بین علاقه مندان به سوارکاری در سطوح مختلف مبتدی و پیشرفته هنرجو می پذیرد.

امکانات و ویژگی های باشگاه

مساحت این مجموعه 39840 متر است و در ضلع جنوب مجموعه ورزشی آزادی قرار گرفته است.ظرفیت تماشاچیان ای مجموعه 800 نفر می باشدو ظرفیت پارکینگ آن 300 دستگاه می باشد.امکانات این باشگاه شامل موارد ذکر شده در جدول زیر می باشد :

لیست امکانات و ویژگی هاوضعیت
مانژ مسابقاتموجود
مانژ تمرینموجود
مانژ سرپوشیدهموجود
پانسیون اسبموجود
مانژ بیضیموجود
داروخانهموجود
فروشگاه لوازم سوارکاریموجود
رستورانموجود

در این باشگاه مربیان مورد تایید فدراسیون سوارکاری به آموزش علاقه مندان به سوارکاری می پردازند. با توجه به ویژگی ها و امکانات خاص این باشگاه  ،امکان آموزش برای تمامی سنین وجود دارد . از جمله این موارد شامل :

  • گروه سنی 5 الی 9 سال با استفاده از اسب های مینیاتوری
  • گروه سنی 10 تا 14 سال با استفاده از اسب های پونی
  • و گروه سنی بزرگسالان

این مجموعه در حد استانداردهای بین المللی بوده و قابل استفاده برای مسابقات رسمی می باشد.به جز روز های شنبه ، همه روزه امکان استفاده از این باشگاه وجود دارد. جهت اطلاع از هزینه ها می توانید با شماره ذکر شده تماس بگیرید. برای دسترس به این باشگاه می توانید از اتوبوس های دهکده المپیک و یا از مترو استفاده نمایید.

نظرات کاربران ( 4 نظر )

  • سیّدمحمّدزعفرانچی خرداد ۱۱, ۱۴۰۰

    فضای عاطفی و رفتار اخلاقی سطح بالائی هم دارند.

    پاسخ دهید
  • نفس مهر ۲, ۱۴۰۰

    سلام برای یک جلسه دو تا بچه دارم چقدر هزینه اسب سواری میشه

    پاسخ دهید
  • الینا دی ۱۳, ۱۴۰۰

    هزینه کلاس ها چنده و به چه صورته؟

    پاسخ دهید
  • فاطمه جم زر اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱

    سلام من عاشق کلاس اسب سواری هستم و ۱۲ سالم هست اگر بشه از ۱ تیر بیام تا وقتی که تابستون تموم بشه اگر خوشم اومد از مخم ماه هم میام تا تابستون هزینش میشه چقدر ؟

    پاسخ دهید