باشگاه سوارکاری الغدیر تهران

حسام جوزی

مدیر باشگاه

۰۹۱۹۶۶۰۶۰۸۰

شماره تماس

باشگاه سوارکاری الغدیر به دلیل داشتن مسیر بدون ترافیک و همچنین دسترسی آسان افراد علاقه مند به سوارکاری ،  از محبوب ترین باشگاه های شمال شرق تهران محسوب می گردد. این باشگاه در سال ۱۳۸۵ با همت شهید سرهنگ جانباز سید حسن جوزی و  با مجوز رسمی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی آغاز به کار کرده است. هم اکنون این باشگاه با مدیریت محترم حسام جوزی مربی رسمی فدراسیون سوارکاری در حال فعالیت می باشد.

امکانات و ویژگی های باشگاه

از جمله خدماتی که این باشگاه ارائه می دهد آموزش سوارکاری از مبتدی تا پیشرفته می باشد. این باشگاه سوارکاری با در نظر داشتن نیاز تمامی سنین و با داشتن مربیان متخصص و مجرب در آموزش سوارکاری برای آقایان ، بانوان و کودکان آماده ارائه خدمات در تمامی فصول سال می باشد.

خدمات دیگر این باشگاه نگهداری و پانسیون اسب می باشد.. این باشگاه  ۴ عدد اصطبل و باکس های متعدد دارد که تمامی آنها از استانداردهای بالا برخوردار هستند و توانایی نگه داری و پانسیون اسب های حرفه ای و مسابقه ای را داراست. همچنین باشگاه سوارکاری الغدیر با داشتن مانژهای مختلف به منظور مسابقات ، تمرین و آموزش و همچنین فضای گشت منحصر به فرد گزینه مناسبی برای انتخاب باشگاه سوارکاری می باشد.

ورود برای عموم جهت تماشای اسب سواری در این باشگاه آزاد است. از جمله محاسن دیگر این باشگاه فضایی با طبیعت زیبا و فضای مناسب جهت پارک به صورت رایگان می باشد.

نظرات کاربران ( 0 نظر )