باشگاه سوارکاری جم

مهدی جمشید خانی

مدیر باشگاه

02155243040

شماره تماس

باشگاه سوارکاری همت استاد مهدی جمشید خانی و جناب سرهنگ نشاطی بزرگ در سال ١٣٧٢ در مساحتی بالغ بر پنج هکتار تاسیس شد و سالهاست که وظیفه حفظ و اشاعه علمی ورزش فاخر سوارکاری و فرهنگ صحیح اسبداری را بدوش خود کشیده است، این مرکز با ارائه قهرمانان نامدار و چاپ و نشر بیش از ٢٠ جلد کتاب همچنان به راه خود  ادامه میدهد. آقای مهدی جمشیدخانی ، پدر اقای مازیار جمشید خانی ، قهرمان مسابقات کشوری پرش با اسب ، هستند. مدیریت مجموعه سوارکاری جم جناب آقای بابک جمشیدخانی هستند.

وجود طبیعت بکر و زمین مناسب برای آماده سازی اسبها در حوالی باشگاه جم ، محیط خصوصی و آرام جهت گشت داخل باشگاه ، یا به عبارتی جاده سلامتی اسب و سوار از ویژگی های مثبت این باشگاه می باشد که باعث جذب طرفداران سوارکاری به این باشگاه شده است.

همانطور که اشاره شد این در مساحت ۵ هکتار ساخته شده است و دارای مربیان با تجربه و تخصصی با مجوز مربی گری از فدراسیون است. باشگاه جم دارای مانژ استاندارد و درساژ ، پرش ، لوژ و امکانات دیگری مانند کافی شاپ و پارکینگ است.همچنین امکانات پانسیون و پرورش اسب با پرداخت هزینه جداگانه و امکان برگزاری کلاس های خصوصی با پرداخت هزینه جداگانه در این باشگاه وجود دارد.
از ویژگی های مثبت این باشگاه ورودی و پارکینگ رایگان و مشاوره رایگان جهت لباس سوارکاری و معرفی برای خرید به مراکز معتبر می باشد. باشگاه جم مناسب کودکان بالای ۵ سال می باشد و  امکان استفاده همزمان برای بانوان، آقایان و کودکان را داراست.
برترین مربیان این باشگاه :

۱: آقای مازیار جمشید خانی ، قهرمان ۳ دوره ی مسابقات بین المللی آذربایجان ( باکو ) در رشته پرش

۲: پرستو جمشید خانی (سارا ) مربی رشته پرش

۳ : شریسا غفاری، مربی درساژ (به نظم در آوردن حرکات ریتمیک اسب )

امکانات و ویژگی های باشگاه

لیست امکانات و ویژگی هاوضعیت
مانژ مسابقاتموجود
مانژ تمرینموجود
مانژ سرپوشیدهموجود
پانسیون اسبموجود
مانژ بیضیموجود
داروخانهموجود
رستورانموجود
پارکینگ اختصاصیموجود
 

نظرات کاربران ( 0 نظر )