باشگاه سوارکاری نوروز آباد

داوود قربانپور

مدیر باشگاه

021-66268794

شماره تماس

باشگاه سوارکاری نوروز آباد یکی از قدیمی ترین و بزرگترین باشگاه های سوارکاری کشور محسوب می گردد . این باشگاه در سال  ۱۳۵۱ با عنوان مجموعه سوارکاری نوروزآباد شروع به کار کرد. باشگاه نوروز آباد در کیلومتر ۷ جاده قدیم (فتح) و در جنوب غرب شهر تهران واقع می باشد. نوروز آباد به عنوان یکی از باشگاه های خصوصی با مدیریت داوود قربانپور در حال فعالیت می باشد.

امکانات و ویژگی های باشگاه

این مجموعه با مساحتی حدود ششصد هزار متر مربع که بیش از یک سوم آن فضای سبز و جنگل، حدود صد و بیست هزار متر مربع زمین زراعی و مابقی آن فضاهای گوناگون سوارکاری از جمله : زمین چوگان، پیست کورس، مانژ اصلی مسابقات، مانژهای تمرین، اصطبل ها و سه فضای ورزشی غیر از رشته سوارکاری: استخر، زمین والیبال و زمین تنیس و همچنین زمین اسکان کورس، رستوران، بوفه، نمازخانه و سرویس های بهداشتی می باشد.

لیست امکانات و ویژگی هاوضعیت
مانژ مسابقاتموجود
مانژ تمرینموجود
مانژ سرپوشیدهموجود
پانسیون اسبموجود
میدان کورسموجود
فروشگاه لوازم سوارکاریموجود
مانژ بیضیموجود
داروخانهموجود
رستورانموجود
پارکینگ اختصاصیموجود

 این مجموعه با داشتن  6 اصطبل به تعداد حدود 135 باکس و مانژهای تمرین شامل یک مانژ گرم کن مسابقات، یک مانژ تمرین مسابقات، یک مانژ درساژ، یک مانژ بیضی مسقف، یک مانژ دایره سیمانی، یک مانژ دایره با لنژ برقی و پنج مانژ تمرین و لنژ آماده خدمت رسانی به علاقه مندان به سوارکاری می باشد. همچنین با داشتن زمین چوگان شامل یک زمین مخصوص مسابقات و یک مانژ تمرین طرفداران ویژه خود را در این رشته دارد.

نظرات کاربران ( 0 نظر )